kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.09.07. 09:00 kismvity

Mostmár minden OK!:)

Tegnap este, fürdés után még 2x hányt a kicsim. Utána beadagoltam neki egy fél szem gyógyszert, ami szerencsére már bent maradt! Utána már nem volt róka!

Viszont hosszú éjszakánk  volt. A kicsi ott feküdt mellettem. Óránkánt kért inni, hol a lába, hol a keze volt a nyakamba. ...és óránként megkérdezte, mikor lesz már reggel, hány óra van, stb. 

Most ő virul, én meg olyan vagyok, mint a mosogatórongy!:P

 

 

Nos, szépen idaragadtam a gépihez... Nem akarom elkiabálni, de talán ez a blog meg fog felelni kényes izlésemnek.

Pár kis apró zavaró dologtól  eltekintve oksi lesz!:) Pl Miért kell minden kép köré border? ...és miért képtelenség középre helyezni? a HR miért nem látszódik???  Vagy csak én vagyok ennyire béna???

Most fel kellene innen emelkednem, mert irtózatos rumli van itthon... Sugi keresztanyujáék pedig jövő héten jönnek! Szóval kicsit össze kell rámolnom, mégha nem tetszik a dolog, akkor is!

 

No, a HR megoldva!:P  Bár kicsit kezdetleges módon. ...de hát ez van!:P

Az összerámolás kipipálva, viszont ebéd után vagyunk, így most a konyha áll romokban. elég álmos vagyok, és nyúzott, semmi kedvem mosogatni!:P

Ha minden igaz, elküldtem egy körlevelet a felhasználóimnak. ...de lehet, hogy nem ment el, mert a saját oldalam kidobott!:P Majd kiderül... 

Tibi hazajött, és hozott 2 monitort, és egy multi-nyomtatót. Az egyik monitor a mamiéké, a másik a Tibié. Ez, a régi az enyém. Szóval kezdek reménykedni, hogy végre beüzemelhetem a saját gépem. ...bár amilyen mázlim van, az  én gépem kerül majd ide, rányomva a külső vinyókkal... Ezt meg majd úgyis újra kell  telepíteni!:P

Kicsit iwiw-eztem is. Néha ki tudok akadni... Úgy megjátsza némelyik ember a búráját. Nem szép dolog ilyet mondani... De nagyon ellenszenves!

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása