kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.09.11. 09:40 kismvity

Tegnap dolgoztam...

Nem is bántam meg, hogy váltás volt tegnapelőtt: legalább túlvagyok rajta! A gyomrom is rendbejött, csak néha-néha megszédültem egy picit. ...volt aki rákérdezett, hogy "csak nem vagy terhes"??? Persze, szedem a bogyeszt, és hajszál pontosan megjön! Meg amúgy is... Ha valaki rókázik, az csak terhes lehet! ...bár olyan dagadt  vagyok, és olyan hasam van, hogy simán lehetnék 20 hetes legalább... Egyébként halkan megsúgom, hogy mégiscsak fogytam egy picit, másfél kiló mínusznál tartok!:)

Tömény unalom egy nap volt a tegnapi, és kicsit fárasztó agyilag!:P Nagyon hiányzik ilyenkor a gépi, és a net... Alig voltak, és a morgonc-sörös is befutott: fura egy természete van a pasinak, az biztos! Rózsi is majdnem egész nap ott ücsörgött nálam, de legalább volt aki szóval tartson, és nem aludtam el!

Sugica oviban volt, nem volt több lógás! ...de úgy vettem észre, hogy idén jobban szeret menni. Mostanában nincs reggelente az a nagy könnyes-puszlkodós-integetős búcsúzkodás az oviban. Idecuppant egy puszit, és megy befelé a terembe játszani. Megbeszéltük, hogy a nagylányok így csinálnak, csak a picikék integetnek a folyosó ablakából!

Délután még szülői értekezlet is volt... Addig Tibi beállt helyettem.A szokásos ovikezdés volt a téma, és a készülődés a falunapra. Mivel kreatív anyukának számítok, célozgattak is rendesen az ovónénik, hogy idén is számítanak rám. Hát persze!!! Idén ismét sógyurmázni fogok! Annak nagy sikere volt, és amúgyis imádom csinálni!

Hogy mára mit tervezek? Igazából semmit... A párom kiadta a nagy harci feladatot: takaríts!!!  Szóvl ma háztartási rabszolga-robotot fogok játszani! ...egy napig nincs itthon az ember, és romokban  áll a ház! ...nem értem...

.........................................................................................................................

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása