kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.02.01. 09:49 kismvity

Jéééé, ma már február van!:P

Az idő is olyan februári: igazán pocsék. Hajnalban egy pici hó is esett, ami mostanra olvadásnak indult. Trutyi van kint, és szürkeség. Nem is volt kedvem felkelni, így 9-ig lustulás volt. Még kávét se ittam! ...talán ez a baj. Kissé fáj a fejem, és csontom is jelzett valamiért. Mondta a fogorvos, hogy meggyógyul, de én kis naív azt hittem, ez nem úgy működik, mint a többi csontom. Nos, ez is jelez, ha az időjárás változni készül... Mintha állon vágtak volna...

A blogom ismét új külsőt kapott. Tegnap annyi ilyen fantasy képet nézegettem! Nekem nagyon tetszenek... 

Sugicám bejelentette, ma nem megy át mamához! Nem tudom meddig bírja... Mert a kismacsekok nélkül nem tud meglenni. Hógolyó (Golycika) biztosan várja már a napi nyúzást! Régen írtam már róluk... Igen, megvan mind az 5!!! Meg a 3 nagyobbacska, meg a két mama-macska. Összesen 10-en!!!!! Az 5 pici kinevezett tiszteletbeli cicaanyukának, így ha engem meglátnak, nincs menekvés. Hangosan dorombolnak, fel kel venni mind! Ha valamelyik lent marad véletlenül, az szépen felmászik a lábamon! Imádom őket! Golycika különösenérti a hízelgést, ő "puszit" is  tud adni. Aranyka (aki egyébént egy szépkis kandúr macsek), állandóan mosdatni akar. Nyalogat a  kis érdes nyelvével. Nyávogi már nem nyávog állandóan. Ő a legkisebb, olyan kislányos. Bajszika gyönyörű szép, nagyon formás macsek, ő a vakmerő. Picúrka pedig olyan mint egy kiskutya: harap. Egyébként ő a legnagyobb az öt pici közt!:))

No, mennem kellene, mert mama nem tudja elképzelni, miért nem voltam még kávét inni...

Ja, a tegnapi ronda, de finom süti bent van a hűtőbe. Tibi meg se kóstolta... Talán majd ma! Hát így sütkéezzen az ember lánya!:P

3 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.02.01. 14:26:20

Jól eltelt az idő! Nemrég felfokozott idegállapotban rohangáltunk a karácsony miatt, most meg mingyá tavasz...
Emlékszel? Júniusban... Azon a napon... Azt hittük, sose lesz vége... :))

kismvity 2009.02.01. 15:12:40

Hát persze, hogy emléxem!:)) Most mégis azt mondom, bárcsak még a sulipadban ücsörögnénk! Nekem nagyon hiányzik!!!

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.02.01. 17:50:23

Megnyugodtam. Én is meglehetősen sűrűn kívánom mostanában ezt. Nekem is hiányzik. Igazából, mire kezdtünk belejönni a dolgokba, akkorra lett vége.
süti beállítások módosítása