kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.07.02. 14:22 kismvity

Nem az én napom...:(

Ma reggel tudtam meg, hogy jönnek Sugi keresztszülei... Ennek örömére gyors porszivornya, pakolás, stb.

Ment is volna simán a dolog, ha nem sérült volna le a kezem az akció elején!
Hááát, megismerkedhettem a műkarom sötét oldalával.
Csak az ágyat akartam összecsukni, amikor megcsúszott a kezem, és reccs. A jobb kezem középső ujján tört le a körmöm. Nem is jól fejeztem ki magam: leszakadt a fele! A vérem egyből kibuggyant, és szép komótosan elkezdett folyni. Gyorsan becsavartam egy zsepibe, leragasztottam, és csinálgattam tovább a dolgom.
Közben ez a hülye ujj mindenbe beleütközött, lüktetett. Irtózatosan fáj! Még most is szédelgek!

Takarítás után leszedtem a gyorskötést, lefertőtlenítettem: szépen kilátszik a húsom!:( ÁÁÁÁÁ, még a gondolat is fáj!!!
Bekötöztem normálisan...

Közben befutottak a vendégek is. Ettek pár falatot, és bejelentették, hogy mennek a strandra, és viszik Sugit is. Örült a kiscsajszika nagyon - főleg azért, mert kapott egy új bikinit is a strandoláshoz!:)

No, de ez még semmi! Megkaptam a "behívómat" az önkormányzathoz. Közmunka... Nem tudom, mit fognak most kitalálni! Levelet nemigazán szeretnék hordani, elég volt pár éve abból a rémálomból: kutyatámadás, barátságtalan emberek, hőség, leégett bőr, stb-stb. De hát nem én fogom ezt eldönteni! Szívesen csinálnék viszont valami olyasmit, amihez értek is!
Lehet, hogy jövő héten azzal dicsekedhetek majd itt, hogy felsőfokú informatikai végzettséggel a virágoskertet kapálom!:P

Nem, nem lesz meglobogtatott munkáltatói szerződésem se a boltból, se a kocsmából. Megkérdeztem, és nem vesznek fel!:( Kevés a forgalom, és úgyis már olyan ritkán voltam... Na jó, no comment...

Most pedig megyek, és vízszintesbe vágom magam. Bár az se áll távol tőlem, hogy bekucorodjak egy sarokba, és sírjak!:(

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása