kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.08.10. 19:24 kismvity

Végre hétfő!

Tudom, általában Garfielddal értek egyet, és utálom a hétfőt. Most viszont tényleg vártam, hogy vége legyen a hétvégének. ...mert hétvégén itt se gyógyszertár, se doki...

No, végülis ma reggel azzal kezdtem a napot, hogy időpontot kértem a dokihoz. Fél 12-re mentem. Be voltam rezelve totálisan az epekő-gyanú miatt.

A dokinéni megvizsgált, megnyomkodta a hasim, és már jött is a diagnózis: gyomor és bélgyulladás. Túl sok gyomorsav. A lapockámnál pedig reumatikus fájdalom.

Semmi szuri, semmi beutaló ultrahangra... Viszont 3 féle bogyesz, és kőkemény diéta!:( Igen, kőkemény. Szerintem éhen fogok pusztulni! Főtt krumpli, főtt rizs, esetleg tejcsike. Csak ennyi! Se fűszer, se zsíros (nincs zizgő-hájacskás oldalas), se édes, se savanyú. Ez büntetés!

A fájdalomcsillapító olyan erős, hogy délután be akartam dülni a gép alá, olyan álmos voltam! A lapockám nem is fájt, viszont a fejem szét akart durranni!
A többi bogyesz hatásáról még nem tudok mit írni. A gyomrom fáj, ég a belem...

...és hogy ne nyugodjak meg, még itt van a kocsma is. Ma áthívtak, hogy beszélni szeretnének velem. A B-t kipróbálták, de az a baj, hogy B nem tud lenni minden nap. Én meg nem akarok lenni! Igazából egy nap se! ...és főleg a szabimat nem akarom arra pazarolni, hogy itt dolgozhassak! A boltot bezárják, viszont a kocsmának nyitva kell lenni!
...és ha mégis hajlanék arra, hogy elvállaljam, a búcsút abba a rohadt bűzös csehóba kocsmába kellene töltenem.
Pénz szempontjából jó lenne, de ez túl hosszú. No meg B be tudna ugrani, de én meg nem akarok vele váltani!:(
Ha nem jutok dűlőre, nem mennek a főnökék nyaralni... Háááát, akkor nem tudom mi lesz!
Csak azt tudom, hogy minden porcikám tiltakozik ellene!

 

1 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.08.11. 19:51:33

Na ja, olyankor tudja az ember a hétfőt is értékelni, amikor egész hétvégén szenved. :(
Én kb. két hete a fogorvoshoz kapott időpontom eljövetelét vártam. De nagyon! :(
süti beállítások módosítása