kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.08.11. 20:05 kismvity

Na most aztán...

A fene azt az áldott jó szívem!:P Miért nem tudok nemet mondani???

No, mit tippeltek??? Igen, talált, süllyed. Mégiscsak elvállaltam a kocsmát! Végig én, és a B. csak tartalék. Remélem nem lesz semmi baj, és nem kell majd behívnom dolgozni!

Persze azért a Búcsúba majd valahogy csak ki kellene menni... Reszel a fene...

...és a lagzibamenést is meg kell majd beszélni a mamiékkal. Mert valószínű, hogy Sugi és én megyünk csak. Meg anyósom, ha sikerül megfűzni. Tibi helyett. Mert valakinek addig ott kell lennie a kocsmában! Mert az nem mehet, hogy délután 4-5 óra felé bezárjunk, és menjünk mind a hárman... Ez azért a bögyömben van!

Mit írjak még??? Ég a belem! ...és mindig olyat ennék, amit nem szabad. Most egy negyed töltöttpaprikát bűnöztem be. Remélem nem lesz görcsös fetrengés belőle!:( Olyan xar érzés amikor fáááááj! Még levegőt is alig kapok!:(

Ennek a gyulladásnak köszönhetően bár krumplit eszek, ami ugyen CH ismét fogytam pár dekácskát. Így lassan a -7 kilóhoz közelítek! De csak lassan...
Most az a legnagyobb bajom, hogy valamelyik gyógyszernek köszönhetően iszonyat sok vizet visszatartok. Elég dunduska a bokám, meg a csülköm!:P ...és cacilni se voltam 2 napja!:P Szóval a hasam is pufók!:(

Kicsit a közmunkámról is... Nagyon szeretem!:) Teljesen más még a lelkiállapotom is! ...bent talán némelyik kolléga munkamániásnak tart... Szerintem nem lehet panaszuk rám!:)

1 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.08.11. 23:22:14

Persze, hogy nem caciltál, hiszen előtte minden kiürült belőled.
süti beállítások módosítása