kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.08.15. 12:22 kismvity

Ez nem nekem való!:(

Rettegéssel tekintek az előttem álló jövő hét elé...

Nem, nem a hivatallal van bajom, hanem azzal, hogy igent mondtam a kocsmára! ÓÓÓÓÓ, nagyon bánom! Isten az atyám, azt mondom, nagyon hülye voltam, hogy nem hallagattam az eszemre!

Most volt szerencsém egy órácskát besegíteni a kocsmában. Csak úgy, mert jószívű vagyok...

...és hogy mi a problémám??? Az az átkozott zenegép! Pontosabban nem is a gép, mert az szegény nem tehet semmiről, hisz ő csak azt csinálja, amit kérnek tőle... No, abból lett elegem, hogy milyen buták az emberek! Könyörgöm, nem csak Bógi Guszti létezik!!! Lehet léptetni a dolgot!!!

Amikor meg megmutatom, hogy hogyan lép, elkezdik össze-vissza nyomogatni. Nekiestek, mint bolond tehén a fiának! Puff - nyomtak nekem egy Dj Tiestot!:P Utána meg ott rinyákolnak, hogy ez nem is a Guszti, ez nem is cigányzene! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, ide nekem a hangyákat, hadd szegggyem föl őket!:P De amilyen príma hangulatban vagyok, még meg is rágcsálnám őket! (a hangyákat!)

Sőt, azt is bejelentették, hogy búcsúkor itt fognak mulatni! Öcccsém! Családos asszony! Ülne otthon a seggin a vendégeivel! Ilyenkor mit keres a kocsmában! Na jó, nem az én dolgom! Akkor szerencsére én már itthon leszek!:P

Más. A belezetem nem javul. A főtt krumplit utálom! Meg a rizst is. Tegnap jól bezabbantottam. Ment a hasam, és rókáztam, de lecarom

Mától a saját módszerem szerint kajálok, és kész! 

No, húzok. Félbemaradt a pakolás, a lakáskiretyózás! Nagyon rumli volt már! Remélem az ünnepig megmarad a rend!:)

1 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.08.16. 11:59:25

Pontosan ilyen gondokkal küzdöttem én is húsvét előtt, meg most, július végén. Az utóbbit már könnyebben átvészeltem. Határozottam a sarkamra álltam és nemet mondtam.
Fel a fejjel!
süti beállítások módosítása