kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.09.12. 13:18 kismvity

Most milyen címet adjak???

Nem jutott eszembe semmi normális cím a mai napra...

Péntek van, ami elméletileg oksi... Az már viszont nem oksi, hogy pocsék az idő, és az is beárnyékolja az egész napomat, hogy estére váltás. És  a hab a tortán, hogy egész hétvégén dolgoznom kell... Ilyenkor kicsit hisztis *ics* hangulatban vagyok!:P

Sugit még sikerült elvinnem az oviba, de amikor tekertem visszafelé, kicsit megáztam. Az abc-nél megvártam, hogy csendesedjen, és csak kimentem a piacra! Azért is! Nehogy már ne menjek!!! Sugi kinőtte az összes naciját. Amit megkapott innen-onnan, azok meg még nagyok rá! Nagyon nyúlik a kiscsajszi! ...magamnak is vettem egy rakat bugyit: 2XL-eset!:P

Tibi Bcsabán volt, vitte a monitorunkat szerelőhöz: nemrég vettük, és 2 napig bírta!:P Mondjuk én nemvoltam hasra esve, akármilyen szupermodern TFT. Nekem jó a hagyományos CRT!:P

Kicsit matattam a neten, kicsit tervezgettem PS-es, és elkezdtem bütykölni egy saját template-et. Jó lett, de a kódocskákat még finomítani kell hozzá! Olyan jól esettcsinálni, hogy csak na!:D

Mama lángost sütött, és bablevest főzött. Nem diétás, nem is ettem.  Csináltam egy lecsót, amit rendesen elsóztam, meg se bírtam enni. Szóval éhes maradtam. Vesztemre itt van mellettem egy zacsi gumicukor (halacska alakú, picit savanykás HMMMMM). szóval belenyulkáltam a zacsiba... Ejnyebejnye!!!

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása