kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.09.18. 09:37 kismvity

Punnyadós nap

Mivel ma szabadnapos vagyok, úgy döntöttem, pihengetni fogok. Tibi és a papi elmentek Pestre, mert Eri ma repül haza Angliából. Sugi oviban van. Szóval minden adott lenne, hogy pihizzek.

De ez nem fog ma összejönni! A szokásos rumli vanitthon: ruhák szanaszét, Sugi vackai szanaszét... Mintha egy hétig nem lettem volna itthon!

A kis sógyurmáim is sülögetnek a sütőben! ...és szokásomhoz híven kattog az agyam, hogy mi a fenét kellene még kreatívkodni...

Egy naciszárat is fel kellene varrni még ma, és még itt van 3-4 farmernaci, amit a gazdija összekókányolt, és valami úton-módon nekem kellene helyrepofozni!

Lélekben a tv előtt heverészek, és bámulok egy izgis filmet. Testileg viszont a gép és a konyha között ingázok, hogy a kis gyurmáim meg ne égjenek.

A tegnapi napom??? Nos, mindig akad valaki, aki agyilag lefárasszon... Néha úgy érzem magam, mintha egy  gyóntató pap lennék... Olyasmiket elmondanak, hogy csak lesek! ...és olyan ember, akiről nem is gondolnám, hogy egyszer megnylik, és a legféltettebb titkát elmondja...Szóval ez nagyon érdekes dolog!

Próbálom pozitívan szemlélni a dolgot, hiszen a kocsma nem álmaim munkahelye! De hasavanyú képpel állnék a pult mögött... Nos, az senkinek se lenne jó!

.........................................................................................................................

No, elmeséljem, mit csináltam délután???

Lefeküdtem, és betettem  a dvd-be a Múmiát (a Sárkánycsászárt...) ...és ahogy az elő van írva, elaludtam rajta!:P ...és álmodtam is! Jó nagy hülyeségeket! Inkább le se írom...

Szóval mégiscsak punnyadás volt ma!:P

Nemrég jöttünk haza... beugrottam megnézni, mit számolt nekem a főnökasszonyom. Azt mondta, hogy ilyen mégnem volt, de 2000 Ft mínuszom van! Nagyon-nagyon elszontyolodtam! Eddig tényleg  nem volt még ilyen... No, meg azért adagolták a borravalókat, nem létezik, hogy ennyi  minuszom legyen! Reménykedek, hogy csak rosszul szorzott ki valamit, vagy rosszul adta össze!

Ilyenkor mindig  megfogadom, hogy nem idegeskedek: otthagyom  az egészet a csudába! Nagyon elegem van!!!:(

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása