kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.10.06. 22:32 kismvity

Hétfő:PPP

Hát, pocsékságos napom volt ma... Egész nap egyetlen szó motoszkált a fejemben: FELMONDOK!!! Sokmindent elviselek, és túlságosan jóindulatú vagyok... Talán ez a baj!

Szóval ez a "szép" nap azzal kezdődött, hogy bepánikoltam: mamáék reggel fél 8-kor még be voltak zárkózva, roló leeresztve. Igen, bepánikoltam, mert arra gondoltam egyből, hogy valami baj van... Szerencsére csak mama elnézte az órát...

Utána igaz, hogy dolgoztam, de elvittem Sugit oviba. Gondoltam, ezért nem harapják le a fejem, hiszen a multkor direkt megkérdeztem, hogy ez baj-e... Amikor hazajöttem, kicsit segítettem mamának... Elég rosszul érezte magát. Tibi addig  beállt a helyemre.

És ezután jött a hidegzuhany... Mégiscsak baj volt, hogy nem voltam a helyemen... Lestem, mint egy birka... Utána még ebédelni se mertem hazaszaladni (igaz, kb 2 órán át senki nem volt). Fortyogtam magamban, és  vártam, hogy a főnök mit zúdít a nyakamba... Várhattam, mert egy szót nem szólt... Úgy látszik, csak pillanatnyi düh volt. Mindenesetre szarul esett... Ha nem kérdeztem volna direkt meg, akkor okés...

No, mindegy... Fura érzés, és menekülnék innen, csk  az a bibi, hogy más lehetőségem nincs!

Azért estefelé már egész jól elszórakoztam... Az egyik ember hozott nekem sült kacsacombot, hogy ne éhezzek! Nagyon fincsi volt. De amikor hazajöttem, egyből melegítettem egy kis káposztát. Nagyon jól esett egy kis meleg kaja...

És végre ideülhettem a gépi elé, ami külön kikapcsol, felvidít, megnyugtat...

Holnap még egy pár diát fel fogoktölteni, és rendbeteszem a gépen lévő xszemes mintákat. ...mert még azokat is fel kell majd nyomatni  ftp-n.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása