kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.12.18. 12:03 kismvity

Régen írtam...

Sok dolgom volt mostanában, nem volt időm blogolni!:(

Kicsit depi is voltam, nem akartam panaszkodni. Úgy éreztem, minden összeesküdött ellenem. Volt, hogy gépen se voltam, inkább egy gubancos pulcsit bontogattam!:P

A karácsonyi hajrá is elkezdődött.Tegnap ablakot mostam, függönyt cseréltem, és picit dekoráltam is. Igazábólolyan ez, mintha nem haladnék semmivel!

Hétvégén dolgoztam is, és kifogtam két se**részeg pasit. Nagyon untam a búrájukat. Szörnyű volt, és gusztustalan! Az egyik akkorát fingott, hogy azt hittem, leve is jött! Nagyon utálom őket! És utálom ezt az egész állapotot! Mát régen otthagytam volna, de így legalább Tibi nem cseszegtet, hogy nincs munkám!:(

Ráadásul pénteken elég vacakul voltam, fájt a torkom, és nehezen kaptam levegőt. Meg is ijedtem, hogy visszatér a tüdőgyuszkóm!:( Nem tett neki jót a füst, és a hideg, így hétfőn a fizum egy részét (felét) a gyógyszertárban hagytam. Dokihoz nem mentem, pedig ronda hangok jöttek onnan bentről. Egyszerűen féltem! 2 napig még aludni se bírtam!:( Most  kicsit jobb, bár csúnyán köhögök, és  a fejem is a szétrobbanás határán áll.
...a főnökasszonyom pedig sunyin hallgat: valószínű, hogy  megint hétvégés leszek!:(

Jaj, pedig még karácsony előtt be kell menni vásárolni! A gyerkőcnek szárnyas-barbie kell! ...meg még egy csomó dolog!:P  No, meg végre meg szeretnénk venni azt a vízmelegítőt is! ...meg fát is venni kell...  Ajjaj, félek, szegénykés karácsonyunk lesz idén!
De szerintem nem csak a miénk lesz ilyen!:(

NO, holnap az  oviba megyek fényképezni! Fenyőünnep lesz! ...és mivel a mikulás-báli képeknek nagy sikerük volt, ezt az ünnepséget is én fogom megörökíteni! Imádom a kis töpörtyűket!:)

A legújabb alkotásom: képeslapküldő!:)
Címe: http://kismvity2.extra.hu/

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása