kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.12.23. 13:57 kismvity

Temetés

Igen, ma volt a temetés. Sugicámat nem vittük, fájt a hasija, és mama itthonmaradt vele.

Voltunk a misén is, 10 órakor kezdődött. Régen voltam templomban.  Eddig nem szerettem menni, de ez most nagyon megható, és szívhezszóló volt. Szomorú. Én már ott, a templomban is sírtam!  :( ...és különös módon most az egyházi temetés valahogy sokkal nagyobb megnyugvást adott.:( Nem tudom, és nem értem miért.Talán változok én is az idő múlásával.

Tegnap voltunk vásárolni. Sajna most nem a karácsonyi ajándékok voltak a központban, hanem a fekete ruha. Mert amióta az én drága Isvánmamám elment, nem szívesen hordtam feketét. Nem is volt semmi ruhám, csak egy fekete nadrág. De vetünk csizmát is, kabátot is. Tibinek se volt emmi cucca.

No, azért a hiányzó ajándékokat megvettük! Maminak is, és Suginak is. Természetesen szárnyas-tündérhercegnő Barbi-baba nem volt,vagy ami volt, az csúnya volt. Be kell neki érnie a Balerina Barbie-val és a balerina kislányával. Ja és egy csini modernacsaj barbie-val.

Még bent Csabán elterveztük, hogy pizzát sütök. Meg is vettünk mindent, és direkt ezért nem kajáltunk sehol. 3 óra felé már nagyon éhes voltam, de akkor még csak a tesco-nál jártunk. De kibírtam!
Ahogy  jöttünk hazafelé csörgött Tibi telcsije: a főnököm volt. megkérdezte nem lenne-e kedvem beugrani egy picit. Semmi kedvem nem volt, de Tibi megdumálta a fejem. Itthon megettem  egy pici darab halat (jó szálkás volt) és rohantam át. A pici-időből  4 óra lett!:( De este 9-kor már nagyon rosszul voltam az éhségtől! Ettem egy kis ruszlit, nagyon fincsi volt, és bezuhantam az ágyba. Már majdnem elszunyáltam, amikor megállt kint egy kocsi, Tibi kirohant: hát hamburgert hozatott!:) Mondanom se kell: ki az ágyból! befaltam egyet. Diéta ide, vagy oda,nagyon jól esett!:)

Ja, és ha már a diétánál tartok: minusz 7,2 kilóval büszkélkedem!:))

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása