kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.12.26. 13:37 kismvity

Karácsony:(

Szenteste tényleg váltás volt. De leltár után bezártunk, és jöhettem haza. Így 7 óra után pár perccel már itthon voltam.

Feldíszítettük a fát, Sugica elkapta az ajándékait. Én egy digitalizáló padot kaptam, ami sajna nem működik!:( Ha minden igaz, csak elem kell bele...

Bocsika, hogy csak így röviden írok... de ami  ezután jött, azt nem kívánom senkinek! Tudjátok milyen érzés a párotokkal pont ilyenkor összeveszni??? Nos, én megtudtam... Szerintem igazságtalan...

Éjfélig sírtam, zokogtam egyedül az ágyamban... Utána nagynehezen elaludtam, de 3-kor felébredtem. 5-kor pedig kelnem kellett, mert ugye én nyitottam... esett a hó reggelre, csodaszép volt minden, de ez se érdekelt!:( Mint egy robot, elsöpörtem a havat...

Egész nap az orrom lógattam. Tibi átjött, de egymásra se néztünk, hozzám se szólt. Nem mintha én kezdeményeztem volna a társalgást...

Délután már nagyon nehezen viseltem el az embereket. Szinte gyűlöltem mindenkit, akinek jókedve volt. Kérdezték, mi a bajom. Hát mi lenne???  Kedden temetés volt, karácsonykor dolgoznom kell!!! Mi kell még ennél több??? Azt hiszem, hogy aki tegnap macerált, az egész életére elásta magát előttem!

Ramatyul  érzem magam. Kicsit féltem, mi lesz ma itthon. A kedves párom pár szót azért már váltott velem, most mégis úgy érzem, én jobban haragszom, mit ő! Még nem bocsájtottam meg tejlesen! Fájtak a dolgok, amiket a fejemhez vágott...És az igazamból nem vagyok hajlandó engedni!!!

Ma egyébként mennünk kellett volna István tatához is. De Tibi nem beszélt a papival. Nekem meg nem volt kedvem vitatkozni senkivel az ülésmagasító miatt!:( Nagyon hiányzik a tatám! Nagyon rossz érzés, hogy nem tudtunk elmenni!:(

Most még az se tett boldoggá, hogy 7 és fél kilóval vagyok kevesebb! 3 pici aprósütit azért megkóstoltam, de nem faltam be többet!

Mostmegyek, nézem Sugival a Barbie Karácsonyát, és közben nyalogatom a sebeim!:P

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása