kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.12.28. 10:30 kismvity

Folytatódik...

...a mélyrepülésem. Totális depi és rosszkedv, emberundorral fűszerezve. Úgy érzem, bármelyik pillanatban robbanok... Most jobb, ha nem szól hozzám senki!

Leültem a gép elé, hogy csinálok valamit, talán egy jó kis layout lecsillapít. Erre mi történik??? Lefagy a Photofiltre... Hát ez az én formám! Ráadásul le se birom lőni, itt fityeg alul a tálcán!
A panda is akadékoskodik, itt reklamál oldalt, hogy vegyem már meg!!!

Holnap mosás nap lesz, kedden pedig megyünk istván tatához. Ha kis cigánygyerekek potyognak az égből akkor is megyünk! Tegnap nem sikerül tatával beszélni, de keresztanyám közvetített: mondtam, hogy megyünk! Talán ez is közrejátszik, hogy ilyen idegroncs állapotban vagyok!
De szerintem az is most jön ki rajtam, hogy Kiss mama meghalt!

Ja, egyébként Tibivel minden okés. Szent a béka!:) Legalább ezért nem idegeskedem. iszonyú, hogy milyen nehezen ment a megbocsájtás! Iszonyú haragtartó tudok lenni!:(

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása