kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.08.07. 20:20 kismvity

Bölcs várakozás

A dolog érlelődik, de egyenlőre várok...

Kíváncsi vagyok, mikor jön el az idő! Szilárdan elhatároztam magam, és kivételesen Tibi is egyetért a dologban...

Mert zajlik az élet! Bekövetkezett az, amiről egyszer már írtam! ...és az elhatározás, az elhatározás! 

Rébuszok... Tudom... De majd elmondom, ha eljött az idő!:P

Éppen ezért most itt befejezem ezt a témát!

Egyébként piszok xarul érzem magam. Fáj a hátam a jobb lapockám alatt. Belenyilalgat, görcsöl. Mellé hányinger párosul, hőemelkedés és hasmenés. Szakad rólam a víz, pedig most nincs is nagyon meleg. JAJ!!! Na, erről beszélek. Úgy belenyilal, mintha valaki jól hátbavágna!:( Nem jó se fekve (akkor levegőt se kapok), nem jó se ülve, se állva! ...talán meg kellett volna tanulnom lebegni!:P

Ja, ma piac volt. Zsákoltunk. Alig volt valaki... A piac is gyengus volt! Viszont vettem egy SZOKNYÁT! ott tetszett. Rajtam szerintem furi... Nem is tudom... Lehet, hogy a szekrényben végzi elsüllyesztve!:P

1 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása