kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.02.19. 08:29 kismvity

Összeesküvés-elméletek

Legalábbis úgy éreztem, hogy minden összeesküdött ellenem! ...és elkezdtem elméleteket gyártani... Mert  én már csak ilyen vagyok!:P

Éjjel is rosszul aludtam. Mintha fél 2-től fél 6-ig egy szemhunyásnyit nem aludtam volna. Rácsodálkoztam fél 7-kor, hogy már világosodik kint??? Ezekszerint aludtam, csak épp azt álmodtam, hogy nem alszok... Kezdek bekattanni???:P

Tegnap este írtam az extra-csapatának. Teljesen beparáztam, mert az összes oldalamra azt írta ki a gép: "a keresett dokumentum nem található!" Xar érzés, hiszen az extra gyors, és eddig tök jól ment minden. (bár néha elégedetlenkedtem...)
Egyébként  már válaszoltak is, tök rendesek voltak! Rajta vannak az ügyön, a K betűs oldalak (meg még egy pár) nem mennek. Kicsit megnyugodtam!

Van két honlap amit meg kellene csinálni gyorsan. ...és  tegnap a kedves párom bevállalt nekem egy jó kis gépelési munkát.

Ja, ha már a tegnapnál tartok. Volt két csuma-részegem. Énekeltek... pedig azon imádkoztam, hogy csak az az ember ne tévedjen erre!  Puff neki, meg is kaptam: délelőtt 11-től délután 4-ig itt tanyázott!:P

No, előkapom az Office-t, és gépelek szorgosan, mint a kisangyal!

Kint MINUSZ 8 fok van. Azt hittem regel, soha nem érünk oda az oviba: jó kis dermesztő szembeszél fújt, alig kaptam levegőt!:P Amikor odaértünk Sugi panaszkodott, hogy megfagyott a térde: pedig farmernaci volt rajta,alatta meg vastag harisnya.

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása