kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.05.01. 20:27 kismvity

Itt vagyok!:)

Sok írnivalóm lenne, de most nincs időm...

Tegnap anyáknapi ünnepség volt az oviban. Amint fent lesznek a képek, sikítok, és meglehet majd nézni! Sugi nagyon ügyes volt, és nagyon csini!:) Igazi nagylány!:) Majd meglátjátok!:)

Mgkaptam én is az anyáknapi ajándékom: Sugitól egy szál rózsát kaptam, Tibitől pedig egy kaktuszt: rengeteg virággal! Meseszép!:)

Ma majális volt, és arcot festettem. Tuuuudom, hogy pontosan  egy évvel ezelőtt megfogadtam, hogy itt soha többé... De hát az áldott jó szívem!:P ...no meg most az ovónéni kért meg szépen, és nem akartam őket cserbenhagyni!:)

Imádom a gyerkőcpofikat pingálni, bár nem lennék a kis  Batman  anyukájának a helyében... Piszok nehéz lehet lesikálni a feketét a bőrről!:P Sokgyerek ragaszkodott hozzám, pedig az ovónénik is pingáltak! ...volt megint egy-két kiscsaj is, akik "tetkót" kértek. nem volt szerencséjük, mert a filcem itthonmaradt véletlenül: ecsettel meg elég nehéz volt festeni!

Kicsit meglepett a dolog: nekünk ingyen kaja járt! Fincsi sertéspörkölt volt, tésztával. Sugi farkaséhes volt, és amit kiszedtek neki, mindet megette! Csak lestem, és örültem, hogy végre rendsen evett! ...és még csokit is kaptunk a festésért!

Az egyetlen szépséghibája az  volt a dolognak, hogy kértünk egy 12 színű cerkát az arcfestéshez: helyette egy totál használhatatlan készletet kaptunk. Az ovónénik elvitték - én úgyse használnám... Vagy azt kellene  néznem, hogy a jószándék megvolt???

Mindegy. Én már úgyiscsak egy ilyen zsörtölődős hárpia maradok!:P

Fogyi. Topogok egyhelyben. Nem megy, de azért még megpróbálok ellenállni a csábításnak! talán majd megindul ismét a fogyás, csak türelmesen kell(ene) várni!

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása