kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.07.05. 15:08 kismvity

Vásárnap

Ha vasárnap, az vásárnap. Igen, befértem a kocsiba, és mentem!:) Gondoltam jót fog tenni, ha kicsit kikapcsolom az örökké kattogó agyam!

Mivel most ragyogó napsütés volt, a vásár is hatalmasra nőtt.
Miket vettem: először is 2 db cicifogót - nagyon olcsó volt!:)
Most is ettem gyrost, de most pitában, ugyanannál a büfésnél, mint a multkor. Ez is nagyon fincsi volt!:)
Megittam élelem eddigi legpocsékabb kávéját!:P Ezt másik helyen... Valami trutymi úszkált benne, nem győztem a kavargatójával kipecázni!:-O
Tibi vett egy multifunkciós gépet - fénymásol, scennel, nyomtat. Tök buli! Ez is szuperolcsó volt!:) Nem is szuperolcsó, inkább mocsokolcsó!:)
Sugi kapott két nagy adag matricát - Barbie hercegnőset és balerinásat! Most ragasztgat ezerrel a kiscsajszi!
Vettem egy farmer-rövidnacit. ...és a kisebb méret volt rám jó, mert próbánál a kezembe nyomott a csajszi egy nagyobbat is!:D Félredobtam a gátlásaim, és igenis megvettem! Nagy még a kuffer, de vannak nálam nagyobbak is! ...és különbenis, ezt én megérdemeltem!:)
Kaptam 2 db napszemcsit. Tibi is, és az eladócsajszi szerint is mind a kettő nagyon jól áll. Itthon megszemléztem tükörben. Kb mint egy szitakötő!:-O
Ja, és a vásár végén rátaláltam arra is, amit végig vadásztam: egy körömcsiszoló szerkentyű! Félelmetesen hülye érzés ezzel csiszolni! De sokkal gyorsabb! ...majd megszokom!:)

Alig vártam hogy hazaérjünk, piszok meleg volt! Mivel a papi kocsijában nincs klíma, a hőguta kerülgetett. Ha Makó előtt nem álltunk volna meg egy kicsit, tuti ott nyúlok ki!
Leizzadtam, és büdös voltam - röfögött a hónomaljában a malac rendesen!:P

Itthon gyorsan kaja, átöltözés, szagtalanítás, Tibinek pancsi... Megint vitték a csemegekukoricát!

Nemrég belemart a kezembe egy darázs. A nyakamra szállt, onnan söpörtem le. Így most szinkronban van a két kezem két középső ujja - mind a kettő sérült!
Gyorsan leküldtem egy ampulla kalciumot. Be vagyok rezelve, mert pár éve nagyon rosszul lettem egy ilyen hülye darázscsípéstől!
Zsibog mindenem - még az agyam is!

...és az agyam megint visszakapcsolt, és megint kattog! Nagyon-nagyon szorítsatok nekem holnap! Tibi szerint túllihegem a dolgot már megint!
Majd kiderül! ...bárcsak már túllennék a holnapi napon!
Visszaolvastam a hoxás naplóm! Hirtelen megrohantak az emlékek! JAJ, DE XAR LESZ NEKEM!!! Simán beugrott az a "csak egy ócska kis semmitérő közmunkás vagy" életérzés... Most is ez lesz??? NEMAKAROM!!! Az összes porcikám, és sejtem tiltakozik ellene!:(

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása