kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.10.05. 15:43 kismvity

Ismét Falunap

...de most Magyardombegyházon! Arcot festeni voltam, és vittem Sugit is magammal. Valahogy a magyari Falunap mindig jobb hangulatú, mint az itteni. Családiasabb, és összetartóbbak az  emberek. Ott nem a rongyrázás a lényeg,hanem az, hogy jól érezzék magukat!

A  gyerkőcök már ismernek, és már én is tudom, hogy mlyik fiúból lesz pókember, melyikből ördök, és melyik lány lesz boszorka, melyik tündér... 

A kaja is fincsi volt, bár én csak  megkóstolgattam... Avadászok őzpörköltet főztek. Nos, abból vittem magunknak egy tányérral. Suginak nagyon ízlett, bár amikor megtudta, hogy mit eszik, majdnem sírt. Megint ráharaptt a fogára, így fájt neki... De kaptunk gyógyszert, szerencsére hatott is gyorsan.

Mivel nagyon hideg volt, és az eső is csöpörgött, 4 órafelé beköltöztünk a kultúrba. Bár akkor már csonttá fagytam!:P Akkor már a kaja is jóesett volna, de Sugic lecsapott rá, és befalta mindet! Én meg szépen kivonultam, és kértem egy tányér sertéspörit! ...persze az őzikét meg se közelítette az íze...

Gyermekszépség-verseny is volt, amin Sgi indult. Kibontottam a hosszú, fenékigérő haját, és úgy állt ki a szinpadra. Sokan szurkoltak neki, főleg a gyerkőcök, akiket festettem. Amikor a harmadik és  a második se ő lett, majdnem elsírta magát. DE AZ ELSŐ Ő LETT!!! Nagyon büszke voltam rá! Kapott  egy koronát, egy csokor gerberát, egy szalagot, és egy oklevelet! Annyira tündérien örült!!!

Igaz, hogy 6-ra már itthon szerettem volna lenni, 8-kor még ott voltunk. Vártuk a tüzijátékot. ...ami csak fél 9 után kezdődött!:P De nagyon szép volt, megérte megvárni!

Tibi kicsit morgott, mert későn értünk haza. Szegénykém a szakadó esőben kukoricát hordott...

Szóval ez történt tegnap... 

A honlapmat gőzerővel szerkesztem, most éppen diafilmeket töltögetek...Jó egy  picit nosztalgiázni!

Estére sajna mennem kell dolgozni... Holnap pedig egész nap munka... Jaj, de nem  szeretem!:P De ha nincs más, ez is jobb a semminél!

Más. Fogyi. Azt hiszem, ezt a 90 naposat nem nekem találták ki! A fehérje és a kemínytő még okés! De a  szénhidrát és a gyümi!!! Nos, az katasztrófa. Ráadásul 2 hét alatt 2 kiló az szerintem NUDLI! Ráadásul szenvedtem, mint a dög!  valmi más után kellene néznem! 

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása