kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.11.10. 19:08 kismvity

Dolgozós hétvége...

Nem naplózgattam, mert dolgoztam...Szokás szerinte lefárasztottak agyilag, így most regenerálódnom kell! Kicsit hisztis hangulatban vagyok, szegény Tibire is úgy ráförmedtem, hogy meglepődött.

Igen, kifogtam tegnap egy dilis vendéget! Úgy hívják: Púpos Kancigány. Úgy néz ki, mint egy ördög: púpos, bozontos haj,nagy szőrös fej, nagy orr, fura orrlyuk, üvegszem. Pénze se volt, kéregetett össze-vissza. a szövege is fárasztó volt... Amúgy jószívű, csak hát nagyon ijesztő!

Más téma: Sugica TUD biciklizni!:))))) Nagyon büszke vagyok rá! Annyira édesen teker!:)

Fogyi: 3 napja megy!:) csak el ne kiabáljam. Minusz 1,5 kiló eddig! Visszatértem Atkins-bácsi módszeréhez. Keményen betartom!:) Eszegetem a virslit, szalonnát, lecsót, husikákat, salikat. Holnap málnás-tejfölös zselét is fogok kutyulni!:) 

Majdnem el is felejtettem: pénteken sikeresen ügyintéztem! És nagyon de nagyon meglepődtem, mert az ügyintéző-hölgy nagyon aranyos volt! Mint akit kicseréltek!:) Kismama, és talán ezért... Szóval boldog babavárást neki!:)))

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása