kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.02.23. 19:37 kismvity

Túléltem...

Az egész hétvégét... Szombaton dolgoztam. Egész nyugi volt, de most nem unatkoztam. Vittem egy kis kötnivalót!:) Úgy belejöttem, hogy észre se vettem, hogy a gombolyagom elfogyott. Gyorsan hazarohantam egy új gombócért!:)

Egyébként a fejem rohadtul fájt. Minden bajom volt, még a kávé se segített!:) A kocsmaszag külön ingerelt, majdnem kitaccsoltam!:(

Vasárnap végeztem a gépeléssel. Szerintem tuti levizsgáznék belőle!:) Csak úgy fújom a válaszokat a veszélyes áru szállítás tesztkérdéseire!:P

Tegnap este Sugica is hozta a formáját: fájt a hasa, hányingerevolt, és úgy remegett, mint a kocsonya! Ijeszt volt, este 11-ig ott feküdt az én ágyamba. Utána már jobban volt, felmászott a helyére, és egyből el is aludt. Én persze még játszottam egy kicsit: ez a városépítő játék nagyon tetszik!:))  A passziánsz már uncsi volt!:P

Ma reggel már nem volt semmi baja a kicsimnek, így ment oviba. Délelőtt mosás volt. Közben a ciculikat párszor be kellett tessékelni a helyükre. Nagyon cukik, imádom, hogy tiszteletbeli cicamama vagyok! Hógolyó a szuperkedvenc!:)) Bajszika olyan kis hízelgős, és nagyon nyugis. Fekszik, és dorombol. Picúr kiskutyának képzeli  magát: harap. Aranyka meg tisztaságmániás. Állandóan mosdik. Felugrott a vállamra, és a nyakamat is megnyalogatta. (nem volt koszos,nem értem miért...) 

Mosás után a rebornos weboldalt csinosítgattam. Először úgy éreztem, ma nem fog menni semmi grafikai rész. Utána szerintem tök jó fejlécet csináltam! :))Egészen belejöttem.

5 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kismvity 2009.02.24. 11:14:17

Ezért nem kértem semmit, de kaptam 1500-at. (8 oldal volt, 2 hasábos táblázatba) Azért nem kértem, mert ez az emberke hozott nekem az ősszel vagy 20-25 kiló almát.:)

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.02.24. 12:51:38

Végülis jó összeg jön ki egy oldalra. Mármint a mi régiónkban jó. Nálunk láttam olyan hirdetést, hogy valaki 85 ft/oldal áron gépel. Viszont nagyfaluban majdnem 1 ft/karakter. Az nem semmi!
(Én meg több mint kétszáz oldalt gépeltem és nem kaptam semmit...)

kismvity 2009.02.25. 19:14:14

1 ft/karakter??? Azannyát! Majdnem 32 ezret kaszáltam volna!:P

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.02.28. 13:54:04

Igen, asszem 85 fillér/karakter a nem baráti ár, barátnak kevesebb. De még úgy is sok. Gondolhatod, én is hanyattestem, amikor a 200 oldalnyi karaktert beszoroztam...
süti beállítások módosítása