kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2008.09.20. 22:33 kismvity

Falunap

Csúnya esős napra ébredtünk. Mindezt tetézte, hogy Sugi reggel 7 órától fent csicsergett. Pontosabban hisztizett. Bejelentette, hogy gonosz anyuka vagyok, és át fog költözni  dédimamáékhoz! Nem akartaelhinni, hogy csak  10óra után kezdődik az egész móka: akkor indulnak a mazsorettesek is...

Ennek örömére átvittem mamához, és fél 11-ig hozzánőttem a gépihez. Végre be lett izzítva a www.kismvity.hu!:) Ezt szerkesztgettem. Pontosabban gernyóztam vele, mert a szerver valamiért keverte a honlapjaim. Össze-vissza ugrált minden...

11 előtt elindultunk. Kint gyorsan megkerestük Irénke mamát, és Sugi ottmaradt vele. Én mentem az ovisok bódéjához. Fogyogattak a portékák, volt aki bőkezűen adományozott, volt aki csak alig-alig. ...és volt, aki rezenéstelen arccal, tök közöyösen elvonult a bódé előtt... Én főleg csak ácsorogtam, hiszen 5-en voltunk bezsúfolódva... Ki se láttam...

A falunap igazából nem hagyott mély nyomot bennem. Vettem Suginak egy pónis matricát, és megvettem a pillangós-forgós-csüngős izét az ovisoktól. Ennyi volt...

igazából az izgatott, hogy a honlapom hogyan fog haladni, és hogy a gépike bírni fogja-e a kiképzést. nos, egészen jól haladtam, viszont nemrég volt egy kékhalálom!:P Így nem merem nagyon nyöszögtetni, pedig FTP-vel még fel kellene nyomatni pár dolgot...

Más. A fogyi annyira nem  megy, hogy az eszméletlen. Már megint híztam! ...és ez semmi... volt aki megkérdezte, hogy babát várok??? ÁÁÁÁ, nem, csak ilyen dagadt vagyok!:P Miért kell ezzel kínozni az embert!!! Nem értem!!! ...bárcsak azt mondhattam volna, hogy persze, igen, decemberre várjuk a bébit! A francba!!! Mindig eszembe jut, hogy pár hónapja hogy reménykedtem... Most meg... Kipukkadok, akkora vagyok, és nem azért, mert pocaklakóm van... Egyszerűen csak zabálok és  zabálok... Akkor is ha már fáj, ha már nemfér... Csak tömöm a kaját. Tömöm, és utána mégis éhesnek érzem magam! Szerintem ez már kóros... Talán néznem kellene valamit a neten... 

Szólj hozzá!


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása