kismvity naplója

kismvity most itt blogolgat...

Utolsó kommentek

  • szaguldo kacaj: Aha, a kis huncut. De látom, visszaloptad. :) (2009.09.16. 14:20) Tényleg macerás...
  • kismvity: Igen, ellopta!:) ...és elvitte... és kibiggyesztette bejegyzéscímnek!:) (2009.09.16. 11:19) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: És amit tegnap írtam ide? Elvitték a kommenttolvajok? :) (2009.09.15. 20:06) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Csak nem a malactakonykór ütötte fel a fejét nálatok is? (2009.09.13. 17:11) Tényleg macerás...
  • szaguldo kacaj: Pedig a helyedben visszamennék a dokihoz. Akkor valami más baj van, ha egyáltalán nem javultál az ... (2009.08.16. 18:40) Robbanjak???
  • Utolsó 20

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Egy kis reklám!:)

Számlálgató

Xanga Counter

2009.02.15. 20:28 kismvity

Röviden...

Hááát, most a kronológiai sorrenddel nem törődve kicsit visszatekintek...

Szerdán az egyik kiscica kiszökött. Vesztére egy kocsi ki  is vasalta! Szegény Nyávogi!:(( Remélem a cica-menyországba került! Sugi nem tudja... Azt mondtuk neki, biztosan valaki befogadta...

Sugi csütörtök óta meg van fázva. De nem volt lázas, nem fájt semmibe, így ment oviba.

Péntek Farsang. Reggelre jó nagy hó esett, így természetes volt, hogy szánkóval menjünk. Egész délelőttös móka volt, fényképeztem szorgosan.

Képek itt: http://dombegyiovi.extra.hu/galeria

Mire Sugiék megebéeltek, a hó leolvadt a járdáról is, és az útról is, pedig hullott a hó szorgalmasan. A nagy dög nehéz szánkót hazacibáltam nagynehezen. A hóba se volt jó húzni, mert tapadt. Szóval maradt a latyak. A csizmám totál átázott, a zoknimból csavarni lehetett a vizet. Ja, és útközben felvettük a 4 liter tejet is, amit mamáéknak hordunk.
Kifáradtam, mint a dög, leizzadtam rendesen. A karjaim alig éreztem...
Jól meg is fáztam, de nem harapózott el a dolog: egy-két hapcival megúsztam a dolgot!:)

Tegnap délelőtt a babás-honlapot szerkesztgettem. Sajna a netünk valamiért tök lassú, biztosan sokan lógtak a hálón!
Délután a maminak segítettem egy kicsit bevallásokkal szenvedtünk (VPOP).
Este Tibi morgott - mint egy rossz gyerek!  ...csak azért, mert nem csináltam neki pudingot!:P

Ma délelőtt somlóit készítettem. Puding helyett!;) el is fogyott mind!

A net döcög! Egy kép, ami ezt bizonytja: DEXAR!!!

1 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaguldo kacaj · http://szaguldokacaj.freeblog.hu/ 2009.02.16. 17:04:07

Ó, mit akarsz! Alig 2,8 év alatt megvan. :))
Szegény matricacica. :(
süti beállítások módosítása